zondag 31 januari 2016

Functies voor nieuwe vrijwilligers bij de NVHPV

Ik word er op gewezen dat het handig is om aan te geven waarvoor we precies vrijwilligers nodig hebben en hoeveel tijd dat kost. Om met dat laatste te beginnen: het kost altijd meer tijd dan je denkt, maar zelfs met 1 uur in de week kun je een verschil maken. Uiteindelijk spreken we dat soort dingen samen af.

Concreet

We hebben op ligfiets.net een lijstje met de meest urgente vacatures. Daar kun je alvast een aantal van de functies vinden die we graag willen invullen.

Meest urgent:

Wat daar nog niet op staat is de acute noodzaak voor nieuwe bestuursleden. Onze secretaris heeft al eerder aangegeven dat hij na de komende ledenvergadering (12 maart) zal vertrekken. Onze penningmeester zal in principe zijn taak per 12 maart neerleggen (afhangend van de ledenvergadering).

Voor beide functies geldt dat er verantwoordelijkheden bij komen die niet 123 even in een blogje te vatten zijn. Maar ze kunnen heel veel plezier opleveren (naast de nodige stress van tijd tot tijd). Met heel veel plezier ga ik per telefoon (of in direct contact) met mensen overleggen of deze functies wat voor ze zijn. 

Denk niet te snel dat het niets voor je is, bel me gewoon eens. Het nummer staat achterin de Ligfiets&.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kees

    Ik kreeg net een mail met aanmaning om de contributie te betalen
    Zou het niet handiger zijn als je eerst kijkt wie er al WEL betaalt heeft, dat doe ik tot nog toe voor het me gevraagd word
    dubbel betalen doe ik niet dus als dat de bedoeling is ben ik geen lid meer

    Groeten, André

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Andre,
      Dat is inderdaad niet de bedoeling.
      Helaas heb ik de brieven die uitgestuurd zijn niet gezien voor ze de deur uit gingen. Kun je deze mail even aan mij forwarden? Voorzitter @ ligfiets punt net
      Alvast bedankt.

      Verwijderen